60 minuten

Toont alle 8 resultaten

  • De Mens

    Wat zie je als je kijkt naar andere mensen? Ze zijn groot of juist klein, hebben kort licht haar of donker lang haar, ze kijken blij of boos, ze zien …

    66.00
  • Project op maat – Dans en/of theater!

    Basisschoolkinderen maken kennis met de disciplines dans en/of theater. Het zijn actieve en interactieve lessen waarin kinderen toewerken naar een eindpresentatie die zij laten zien aan de rest van de …

    810.00
  • Computational Thinking

    Bij deze les gaan leerlingen op een laagdrempelige en speelse manier aan de slag met (denk)vaardigheden die nodig zijn bij het leren programmeren.
    De leerlingen ervaren zo dat (de eerste …

    120.00
  • Project op maat – Drums&Dance

    Een workshop van Popschool Drums&Dance is niet zómaar een workshop, het is een belevenis.
    Zij verzorgen muzikale-, dans- en creatieve workshops voor het basis- en voortgezet onderwijs. Speciaal onderwijs en …

    0.00
  • Amulet van hout

    Een amulet die de kinderen kunnen dragen om voor henzelf een vrolijke energie uit te halen; een geluksamulet.
    Ze bewerken de amulet en versieren hem verder met leer, kraaltjes, veren, …

    75.00
  • Fantasiedieren

    De poes zegt miauw, de hond rent, de vogel vliegt en de koe geeft melk. Hoe ziet een dier eruit, die dat allemaal kan? Hoe vreemd ziet een vreemde vogel …

    66.00
  • Dansfeest programmeren

    Wie zegt dat programmeurs (in spe) niet kunnen dansen? In deze workshop gaan leerlingen digitaal aan de slag met het “voorbereiden” van hun eigen virtuele dansfeest.
    Tijdens deze workshop krijgen …

    120.00
  • Spiegels en ramen; het belang van verhalen

    Verhalen zijn als spiegels (herkenning) en ramen (ontdekking). Aan de hand van veel verschillende verhalen duiken we werelden in.
    Waar zit herkenning? Waar ontstaan vragen? Wat is totaal nieuw voor …

    150.00