Sandra Legters en Natasja Hoekstra

Toont alle 6 resultaten

  • Computational Thinking

    Bij deze les gaan leerlingen op een laagdrempelige en speelse manier aan de slag met (denk)vaardigheden die nodig zijn bij het leren programmeren.
    De leerlingen ervaren zo dat (de eerste …

    120.00
  • CULTUURPROGRAMMA 24-25

    Escaperoom Berkelland

    Een koppeling tussen thema’s uit de geschiedenis en aspecten van computational thinking. Kinderen gaan met allerlei activiteiten aan de slag en leren zo op een vaak speelse manier meer over …

    120.00
  • Schaduwlampje

    Hoe werkt een stroomkring, een eigen “zaklamp” maken en verhalen vertellen zijn aspecten die samen komen in de workshop “Schaduwlampje”.
    In deze workshop gaan leerlingen kennismaken met elektriciteit en ontdekken …

    180.00
  • Vloeistofmengsels – Eerste kennismaking met scheikunde

    Leerlingen gaan experimenteren met verschillende ‘simpele’ (huis/tuin en keuken materialen) stoffen, waardoor zij ontdekken hoe stoffen op elkaar reageren. De onderwerpen die aan bod komen zijn: vloeistofmengsels, chemische reacties en …

    120.00
  • Dansfeest programmeren

    Wie zegt dat programmeurs (in spe) niet kunnen dansen? In deze workshop gaan leerlingen digitaal aan de slag met het “voorbereiden” van hun eigen virtuele dansfeest.
    Tijdens deze workshop krijgen …

    120.00
  • CULTUURPROGRAMMA 24-25

    Cracking the Code – WOII

    In 2025 herdenken we voor de tachtigste keer degenen die zorgden voor onze vrijheid en dit zelf niet mee konden maken en vieren we deze vrijheid.
    Hierbij stilstaan kan op …

    180.00